Δημοτικό Σχολείο
Αρχικη | ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Στόχος &
Φιλοσοφία
Η Γεννάδειος Σχολή είναι ένα δημοκρατικό σχολείο ανοιχτό σε καινοτομίες και προκλήσεις. Η Διεύθυνση και το άρτια καταρτισμένο Εκπαιδευτικό Προσωπικό έχουν δημιουργήσει ένα περιβάλλον που σέβεται τη διαφορετικότητα και δίνει έμφαση στις θετικές και υποστηρικτικές σχέσεις μεταξύ Εκπαιδευτικών, Μαθητών, Γονέων και μελών της ευρύτερης σχολικής κοινότητας.
Πρωταρχικός μας στόχος είναι η θετική ψυχολογία και η χαρούμενη διάθεση των μαθητών. Η καλλιέργεια της φιλίας, η έννοια της συνεργασίας, η ενίσχυση της πρωτοβουλίας, η κατανόηση της ενσυναίσθησης, η αλληλεγγύη, η ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης και η αγάπη χαρακτηρίζουν το εκπαιδευτικό μας έργο.
Φιλοσοφία μας είναι να προσεγγίζουμε τη μάθηση ολιστικά, μέσα από ερεθίσματα που έχουν νόημα για τα παιδιά, τα οποία βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας και συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωσή της. Παράλληλα, καλλιεργούνται και αναπτύσσονται ικανότητες και δεξιότητες, ώστε τα παιδιά μας να προετοιμαστούν συναισθηματικά, κοινωνικά και μαθησιακά για το Γυμνάσιο.
Πρόγραμμα σπουδών
Το Πρόγραμμα Σπουδών του Δημοτικού της Γενναδείου Σχολής έχει διαμορφωθεί με βάση το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας και έχει εμπλουτιστεί από τα Τεύχη των Εκδόσεων της Σχολής.
Τα Τεύχη επιμελούνται με ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή οι Εκπαιδευτικοί της Σχολής και ανανεώνονται σε ετήσια βάση. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το Πρόγραμμα Σπουδών έχει διευρυνθεί με επιπρόσθετες ώρες διδασκαλίας, πέραν του υποχρεωτικού ωραρίου.
Η Γεννάδειος Σχολή αποτελεί ένα σύγχρονο σχολείο ανοιχτό στις εξελίξεις της κοινωνίας, στις νέες πολιτισμικές συνθήκες και επιστημονικές εξελίξεις, στην ουσιαστική σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, στη μεθοδική και αποτελεσματική εργασία.
Απογευματινές Δραστηριότητες
Πέρα από το βασικό και το διευρυμένο πρόγραμμα ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει σε 10 απογευματινές Αθλητικές/Δημιουργικές Δραστηριότητες,
όπως Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Ενόργανη Γυμναστική, Κολύμβηση, Τέννις, Μπαλέτο, Ρομποτική, Καλλιτεχνικό Εργαστήρι, Tae Kwon Do και Ρυθμική Γυμναστική.
Καλλιέργεια Δεξιοτήτων
Οι μαθητές προετοιμάζονται, ώστε να καταστούν δημιουργικοί άνθρωποι και συνειδητοί πολίτες του κόσμου, οι οποίοι έχουν βιώσει με αυθεντικό τρόπο την παιδική και εφηβική τους ζωή.
- Αποκτούν δεξιότητες αναστοχαζόμενων ανθρώπων που μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν, να ερευνούν και να γίνονται δημιουργικοί και αποτελεσματικοί.
- Καλλιεργούν δεξιότητες για να αξιοποιούν τις γνώσεις τους και να παράγουν νέα γνώση.
- Αποκτούν αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση, ενσυναίσθηση και ανθεκτικότητα, ώστε να είναι ικανοί να συνδέονται και να επικοινωνούν με τους άλλους.
- Αναγνωρίζουν αξίες, ώστε να αποκτήσουν συναίσθηση ευθύνης και να προετοιμαστούν ως ενεργοί πολίτες.
- Συμμετέχουν σε δρώμενα και πρακτικές και ενεργοποιούνται για την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων της εποχής.
Νέα της Σχολής
Jan
2025
Οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου παρουσίασαν μια μαγευτική χριστουγεννιάτικη θεατρική παράσταση με τίτλο ¨Το Δάσος της...
Jan
2025
Αγαπητοί Γονείς/Κηδεμόνες, Το Λύκειο της Γενναδείου Σχολής, και τη φετινή σχολική χρονιά, προσφέρει στους μαθητές/-τριές του...
Δημιουργική
Απασχόληση – Μελέτη
Η Γεννάδειος Σχολή έχει δημιουργήσει ένα αποτελεσματικό Πρόγραμμα Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν στη Σχολή, μετά το πέρας των μαθημάτων του υποχρεωτικού ωραρίου, και να μελετούν τις εργασίες που τους έχουν ανατεθεί, υπό την καθοδήγηση των Εκπαιδευτικών τους. Στόχος του προγράμματος της Μελέτης είναι οι μαθητές να μάθουν να οργανώνουν το διάβασμά τους και να μελετούν αυτόνομα και συγκεντρωμένα. Η διάρκεια του πρόγραμματος είναι από τις 14.00 έως τις 16.00.
Μετά το πρόγραμμα της Μελέτης, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα Δημιουργικής Απασχόλησης της Σχολής. Οι μαθητές συμμετέχουν σε διάφορες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, όπως θεατρικό παιχνίδι, δραματοποίηση, κατασκευές – ζωγραφική, ακρόαση παραμυθιών, μουσικοκινητική, τραγούδι, ελεύθερο και οργανωμένο παιχνίδι και ασκήσεις χαλάρωσης. Όταν ο καιρός το επιτρέπει, οι δραστηριότητες πραγματοποιούνται στον κήπο της Σχολής. Η διάρκεια του πρόγραμματος είναι από τις 16.00 έως τις 17.00.
Πολιτιστικές
Δράσεις
Στη Γεννάδειο Σχολή πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές, κοινωνικές και φιλανθρωπικές δράσεις, εντός και εκτός της Σχολής, που στοχεύουν στη δημιουργία ευαισθητοποιημένων μελλοντικών πολιτών με ανθρωπιστικές και δημοκρατικές αξίες.
Οι Εκπαιδευτικοί έχουν φροντίσει να ενισχύσουν την επαφή των μαθητών με την Τέχνη και τον Πολιτισμό, προγραμματίζοντας εκπαιδευτικές επισκέψεις σε χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Στη Σχολή έχει καθιερωθεί ως θεσμός «το Πολιτιστικό Τρίμηνο», κατά τη διάρκεια του οποίου οι μαθητές παρακολουθούν θεατρικές παραστάσεις και συμμετέχουν σε πολιτιστικές δράσεις (Δεκέμβριος – Ιανουάριος – Φεβρουάριος). Επίσης, κατά τη διάρκεια του Σχολικού Έτους υλοποιούνται από τους μαθητές θεατρικές παραστάσεις με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά στα δύο κλειστά Αμφιθέατρα της Σχολής. Οι μαθητές μέσω του θεατρικού παιχνιδιού και της ανάληψης ρόλων αναπτύσσουν και διευρύνουν την προσωπικότητά τους, τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη, ενώ καλλιεργούν την αισθητική και αποκτούν συνείδηση του σώματός τους.
Εκπαιδευτικές
Επισκέψεις
Εκτός από τις εκπαιδευτικές επισκέψεις, στη Γεννάδειο Σχολή πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές, κοινωνικές και φιλανθρωπικές δράσεις, εντός και εκτός της Σχολής, που στοχεύουν στη δημιουργία ευαισθητοποιημένων μελλοντικών πολιτών με ανθρωπιστικές και δημοκρατικές αξίες.
Οι Εκπαιδευτικοί έχουν φροντίσει να ενισχύσουν την επαφή των μαθητών με την Τέχνη και τον Πολιτισμό, προγραμματίζοντας εκπαιδευτικές επισκέψεις σε χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Στη Σχολή έχει καθιερωθεί ως θεσμός «το Πολιτιστικό Τρίμηνο», κατά τη διάρκεια του οποίου οι μαθητές παρακολουθούν θεατρικές παραστάσεις και συμμετέχουν σε πολιτιστικές δράσεις (Δεκέμβριος – Ιανουάριος – Φεβρουάριος). Επίσης, κατά τη διάρκεια του Σχολικού Έτους υλοποιούνται από τους μαθητές θεατρικές παραστάσεις με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά στα δύο κλειστά Αμφιθέατρα της Σχολής. Οι μαθητές μέσω του θεατρικού παιχνιδιού και της ανάληψης ρόλων αναπτύσσουν και διευρύνουν την προσωπικότητά τους, τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη, ενώ καλλιεργούν την αισθητική και αποκτούν συνείδηση του σώματός τους.
METABAΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πρακτικές Συνεργασίας &
Επικοινωνίας Σχολείου -Οικογένειας
Οι καλές σχέσεις σχολείου και οικογένειας έχουν θετικές επιδράσεις στους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Η ουσιαστική γονεϊκή εμπλοκή και η συνεργασία σχολείου – οικογένειας συμβάλλει στην υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Συνεπώς, είναι σημαντικό οι γονείς να έχουν ρόλο ενεργό και υποστηρικτικό στο «εκπαιδευτικό γίγνεσθαι».
Πιο συγκεκριμένα, η ομαλή και εποικοδομητική συνεργασία συμβάλλει θετικά στις σχολικές επιδόσεις των μαθητών, στη βελτίωση της συμπεριφοράς στο σχολείο αλλά και γενικότερα, στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και στην ικανοποίηση των γονέων για τον ρόλο των εκπαιδευτικών καλλιεργώντας μια σχέση σεβασμού και εμπιστοσύνης. Επίσης, οι γονείς καθοδηγούνται ορθά και λαμβάνουν χρήσιμες συμβουλές για τη διαχείριση των μαθητών σε ενδοοικογενειακό επίπεδο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως είναι σημαντικό τόσο το σχολείο όσο και οι οικογένειες να οριοθετήσουν το περιεχόμενο και το πλαίσιο συνεργασίας τους για την οικοδόμηση της αποδοτικής μεταξύ τους σχέσης.
Η Γεννάδειος Σχολή έχει επενδύσει:
- Στην οικοδόμηση σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης με τους Γονείς/Κηδεμόνες.
- Στη διαμόρφωση μηχανισμών τακτικής και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους Γονείς/Κηδεμόνες και την ποιότητα της ενημέρωσης των γονέων σχετικά με την πρόοδο των παιδιών.
- Στην πρόληψη και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών ή προβλημάτων συμπεριφοράς.
- Στην επιμορφωτική και συμβουλευτική υποστήριξη των Γονέων/Κηδεμόνων για θέματα που αφορούν την ακαδημαϊκή και κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών.
Η ποιοτική και ουσιαστική Επικοινωνία Σχολείου – Οικογένειας επιτυγχάνεται μέσω:
- Συναντήσεων γνωριμίας με τους Εκπαιδευτικούς του τμήματος (πριν την έναρξη των μαθημάτων)
- Προγραμματισμένων ενημερωτικών συναντήσεων για την πορεία των μαθητών, ανά τακτά χρονικά διαστήματα
- Έκτακτων ενημερώσεων (τηλεφωνικά, δια ζώσης ή μέσω So Simple) από τον/την Εκπαιδευτικό του τμήματος, όπου και όταν κρίνεται αναγκαίο.
- Έκτακτων ενημερώσεων (τηλεφωνικά, δια ζώσης ή μέσω So Simple) από τη Διεύθυνση της Σχολής, όπου και όταν κρίνεται αναγκαίο.
- Της δυνατότητας επικοινωνίας Γονέων/Κηδεμόνων με το Σχολείο, όποτε το επιθυμούν (τηλεφωνικά, δια ζώσης ή μέσω So Simple).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Διευρυμένο
Πρόγραμμα Σπουδών
Το Δημοτικό της Γενναδείου Σχολή στοχεύει στην πολύπλευρη, πνευματική και σωματική ανάπτυξη των μαθητών μέσα από ένα πρωτοποριακό και άρτια οργανωμένο πρόγραμμα, που προωθεί την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών τοποθετώντας στο κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας τον μαθητή και μεταβάλλει τον δάσκαλο σε συμπαραστάτη και καθοδηγητή του για την αναζήτηση και την κατάκτηση της γνώσης. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού υιοθετούμε και εφαρμόζουμε Σύγχρονες Παιδαγωγικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις.
Α. Ανάπτυξη Διαπροσωπικών Σχέσεων – Ενσυναίσθηση Σημαντική θέση στο πρόγραμμά μας έχει η ανάπτυξη υγιών διαπροσωπικών σχέσεων και η καλλιέργεια ενσυναίσθησης, για τη βελτίωση της ψυχικής και της σωματικής υγείας και της κοινωνικής ευεξίας των μαθητών. Επιδίωξή μας είναι όλοι οι μαθητές, σε όλες της βαθμίδες της Σχολής, να έρχονται στο σχολείο με ένα αίσθημα χαράς και ευχαρίστησης και να επιστρέφουν στο σπίτι με ένα αίσθημα ικανοποίησης που απορρέει από την εκπλήρωση των καθημερινών στόχων και υποχρεώσεων. Θεωρούμε απαραίτητη προϋπόθεση την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών. Προτεραιότητά μας αποτελεί η συνεργατική, η βιωματική μάθηση και τα ανθρωποκεντρικά μοντέλα μάθησης.
Β. Ενσωμάτωση Σύγχρονων Διδακτικών Προσεγγίσεων στη Διδακτική Πράξη.
- Ανάπτυξη των στρατηγικών κωδικοποίησης του προς μάθηση υλικού.
- Ενθάρρυνση των μαθητών για περαιτέρω καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής σκέψης.
- Χρήση διδακτικών στρατηγικών που προάγουν την περαιτέρω επεξεργασία και κωδικοποίηση, προτρέποντας τους μαθητές να συμμετέχουν στις διαδικασίες της μάθησης.
- Προώθηση στρατηγικών και τεχνικών για την παραγωγή της γνώσης μέσω της ανάπτυξης συνεργατικών κοινωνικών πρακτικών.
- Καθοδήγηση μαθητών προκειμένου να αποκτήσουν πληρέστερη επίγνωση των μεταγνωστικών τους δεξιοτήτων.
- Προτεραιότητα στη διδασκαλία των στρατηγικών μάθησης.
- Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, η οποία αναπτύσσει τις πολλαπλές μορφές νοημοσύνης.
Γ. Μάθηση και Διδασκαλία με τη Χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.).
Ευρεία χρήση πληροφοριακών και ψηφιακών συστημάτων, του διαδραστικού πίνακα και εκπαιδευτικού λογισμικού παραγωγής των Εκδόσεων της Σχολής. Ο Η/Υ αξιοποιείται ως ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανακάλυψη της γνώσης. Πλήρης τεχνολογικά ψηφιακή τάξη.
Δ. Χρήση της Ψηφιακής Σχολικής Πλατφόρμας «So Simple».
- Πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και πρόσθετου εκπαιδευτικού υλικού οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
- Δυνατότητα «online» δραστηριοτήτων και τηλεδιάσκεψης.
- Δυνατότητα άμεσης γραπτής επικοινωνίας μεταξύ Γονέων – Μαθητών – Εκπαιδευτικών.
Ενημερωθείτε για
Εγγραφές
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Επικοινωνήστε μαζί μας, συμπληρώνοντας τη Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την εγγραφή σας στη Γεννάδειο Σχολή.
Αποστολή βιογραφικού
Οι χρήστες της σελίδας θα έχουν τη δυνατότητα, ανάλογα με τις θέσεις εργασίας που θα είναι κάθε φορά διαθέσιμες, να υποβάλουν το βιογραφικό τους ακολουθώντας τις οδηγίες της σελίδας.
Εγγραφείτε στο Νewsletter
Ενημερωθείτε για τα νέα μας και μείνετε συντονισμένοι με όλες τις εξελίξεις που αφορούν τη Γεννάδειο Σχολή!