Φιλοσοφια μας

· Επιδιώκουμε, κάθε μαθητής, να γίνει δάσκαλος του εαυτού του. Δίνουμε βαρύτητα στις σύνθετες λέξεις που έχουν πρώτο συστατικό το «συν-» (συμπόνοια, συμμετοχή, συνεργατική μάθηση) και το «αυτός» (αυτομόρφωση, αυτενέργεια, αυτοπειθαρχία, αυτοσεβασμός, αυτοπεποίθηση). Αναπτύσσουμε τη μετάγνωση, οι μαθητές μας διακρίνονται για την κριτική τους σκέψη και τη δημιουργική τους ικανότητα.

· Εφαρμόζουμε πλήρως τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης η οποία ενεργοποιεί τις εμεπιρίες της ζωής του ατόμου, ώστε κάθε μαθητής να αναπτύσσει τη δυναμική του ως προς τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει. Η μάθηση, σωματική, ενεργητική, συνεργατική, διαθεματική, νοείται ως ενεργητική διαδικασία, βασισμένη σε συνεργατικές και διερευνητικές δραστηριότητες, μέσω των οποίων η γνώση οικοδομείται, αναδομείται και επεκτείνεται ως μετάγνωση σε άλλες γνωστικές περιοχές και μαθησιακές περιστάσεις.

· Καλλιεργούμε την οικολογική συνείδηση. Το «πράσινο» σχολείο δεν είναι για μας όραμα αλλά πραγματικότητα. Κοσμούν τους χώρους μας εκατοντάδες φυτά, καλλωπιστικά και καρποφόρα.

· Το φαινόμενο της αγωγής συντελείται μέσα στην οικογένεια. Για την επιτυχία του έργου της παιδείας θεωρούμε απαραίτητη την αρμονική συνεργασία οικογένειας - σχολείου.

Έτσι, οι μαθητές μας διακρίνονται για την κριτική τους σκέψη, τη δημιουργική ικανότητα, την κοινωνική και συναισθηματική ηχηρότητα και είναι ικανοί να προσαρμόζονται με άνεση στις ανάγκες της αυριανής κοινωνίας μέσα στην οποία θα κληθούν να δράσουν και να μεγαλουργήσουν.

· Αξιοποιούμε πλήρως ό,τι η σύγχρονη τεχνολογία προσφέρει (διαδραστικό πίνακα, ηλεκτρονικό βιβλίο, εκπαιδευτικό υλικό σε ψηφιακή και συμβατική μορφή, ψηφιακά προγράμματα, προγράμματα e-learning).