Μεριμνα

Το σχολείο μας πρωτοπορεί και στον τομέα της ιατρικής μέριμνας για τους μαθητές του…

Ιατρός και Ειδικός Παιδοψυχολόγος βρίσκονται συνεχώς τόσο στη διάθεση των γονέων αλλά και των μαθητών για όλη τη διάρκεια της σχολικής ημέρας...

ΙΑΤΡΕΙΟ . . .

Tο σχολειό μας, σε συνεργασία με την Event Medical Solutions για έκτη συνεχή σχολική χρονιά παρέχει ιατρική κάλυψη στο χώρο του σχολειού, καθ’ολη τη διάρκεια της σχολικής ημέρας.

Tο σχολείο μας, oπου έχει διαμορφωθεί ειδικός χώρος, φιλοξενεί

• Ιατρείο με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για την παροχή Πρώτων Βοηθειών

• Αναρρωτήριο για την περίθαλψη και φύλαξη παιδιών (αν κρίνεται αναγκαίο) μέχρι το τέλος της σχολικής ημέρας.

Το ιατρείο έχει τοποθετηθεί δίπλα στο γραφείο των καθηγητών του δημοτικού, με άμεση πρόσβαση στους προαύλιους χώρους τόσο του Δημοτικού, όσο και του
Γυμνασίου - Λυκείου.

Στο ιατρείο παρέχονται

• Πρώτες Βοήθειες και πρωτοβάθμια φροντίδα σε όσα παιδιά την έχουν ανάγκη

• Συμβουλευτική υποστήριξη για ότι αφορά την υγεία των παιδιών

• Ενημέρωση για θέματα υγείας, τόσο στους γονείς, όσο και στο διδακτικό προσωπικό

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ . . .

Ο ρόλος της ύπαρξης σχολικής ψυχολόγου ενισχύεται τόσο απο τον αριθμό των θεμάτων που αφορούν τα παιδιά (π.χ άγχος,ψυχοσωματική συμπτωματολογία,κλπ), όσο
και απο την πολυπλοκότητα αυτών.

Η ψυχολόγος καλείται να παρεμβαίνει σε θέματα που απασχολούν όλες τις ηλικίες και βαθμίδες του σχολείου μας αλλα και την οικογένεια, ενημερώνοντας και
στηρίζοντας τους γονείς. Καθημερινά έρχεται αντιμέτωπη με γονείς που θέλουν να κατανοήσουν καταστάσεις, γεγονότα και συμπεριφορές που προκλήθηκαν απο τα παιδιά τους. Μέσα σ’ενα γενικότερο πλαίσιο ο ρόλος της σχολικής ψυχολόγου αφορά και τη συνεχή εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα που άπτονται
της ειδικότητάς τους και με τα οποία βρίσκοντια καθημερινά αντιμέτωποι (π.χ ανταγωνιστικές τάσεις στην τάξη, δυσλεξία, επιθετικότητα,κπλ).

Η ψυχολογική συμβουλευτική που παρέχεται στο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι μια διαδικασία κατα την οποία ο εκπαιδευτικός, με δική του πρωτοβουλία,
επικοινωνεί με τη σχολική ψυχολόγο εκθέτοντάς της ένα πρόβλημα ή μια δυσκολία που αντιμετωπίζει στο πλαίσιο της εργασίας του.

Συγκεκριμένα, ο εκπαιδευτικός απευθύνεται στη σχολική ψυχολόγο:

· Για να ζητήσει τη συμβουλή της για την περίπτωση κάποιου μαθητή ή ομάδας

· Για να σχεδιαστεί απο τη σχολική ψυχολόγο ειδικό πρόγραμμα πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης και παρέμβασης (όπου είναι εφικτό) στα πλαίσια του σχολείου

· Για ν’αποκτήσει ενα σημαντικό έρεισμα στην προσπάθεια που καταβάλλει για εξατομικευμένη διδασκαλία ( κάθε παιδί κι ένας διαφορετικός κόσμος)

Το σχολείο μας, αναγνωρίζοντας τη ζωτική σημασία της αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, έχει θεσπίσει ένα σύστημα επικοινωνίας μεταξύ
γονέα και εκπαιδευτικού.

Η σχολική ψυχολόγος, ώς οργανικό μέρος της σχολικής κοινότητας, παρεμβαίνει έγκαιρα, υποστηρικτικά και διορθωτικά, χωρίς να χρειαστεί η απομάκρυνση του παιδιού απο το σχολικό χώρο, κάτι που θεωρούμε πολύ σηματικό.

Σε κάθε περίπτωση οι γονείς, όποτε χρειάζονται επιπλέον συμβουλευτική συμπαράσταση μπορούν να ζητήσουν συνάντηση με τη σχολική ψυχολόγο.