Λυκειο

Σε μία διαρκώς μεταβαλλόμενη εκπαιδευτική πραγματικότητα ο μαθητής καλείται να προσδιορίσει στο Λύκειο τις «σταθερές» βάσεις, στις οποίες, αν στηριχθεί, θα
επιτύχει τους στόχους του, είτε αυτοί αφορούν την ευρύτερη πνευματική του καλλιέργεια είτε αναφέρονται στον επαγγελματικό του προσανατολισμό.

Επειδή όμως οι βάσεις αυτές τίθενται από το ίδιο του το σχολείο, γι’ αυτό και οι γονείς καλούνται να επιλέξουν εκείνο που πληροί μια σειρά από
προϋποθέσεις.

Υλοποιεί το πρόγραμμα σπουδών όχι τυπικά, αλλά μέσα από την ενεργό συνεργασία με τους μαθητές και την άρτια επιστημονική καθοδήγηση τους από τους
διδάσκοντες.

Έχει σαφή εκπαιδευτική μέθοδο. Στηρίζεται στη συνεργατική μάθηση, αλλά προωθεί παράλληλα και την αυτενέργεια των μαθητών, κεντρίζοντας τα ενδιαφέροντά τους
και θέτοντας κίνητρα για τη βελτίωση των επιδόσεων τους.

Όχι μόνο κατανοεί την αναγκαιότητα της ενεργητικής μάθησης αλλά την προωθεί μέσα από μια παιδαγωγική προσέγγιση, που αφορά τις ανάγκες του κάθε μαθητή ως
μέρους ενός οργανικού συνόλου αλλά και ως αυτοτελούς προσωπικότητας.

Παρέχει πρότυπο εκπαιδευτικό υλικό και εξασκεί συνεχώς τους μαθητές σε αυτό με γραπτές εξετάσεις για τη δημιουργική εμπέδωση της ύλης.

Δίνει έμφαση στις «νέες τεχνολογίες» και τις χρησιμοποιεί στην πράξη και στην τάξη, για την βελτίωση των όρων διδασκαλίας.

Εναρμονίζεται με τους σύγχρονους ρυθμούς και τις εξελίξεις παρακολουθώντας παράλληλα τα κοινωνικά δρώμενα. Ενεργοποιεί το συλλογικό πνεύμα, μεταδίδει αξίες
και διαμορφώνει την αισθητική των μαθητών του, μέσα από την ενεργό συμμετοχή σε πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες.