Δημοτικο

Σκοπός του δημοτικού σχολείου

είναι η πολύπλευρη, πνευματική και σωματική ανάπτυξη των μαθητών μέσα από ένα πρωτοποριακό και άρτια οργανωμένο πρόγραμμα που αποφεύγει την «παμπάλαια» διδασκαλοκεντρική μέθοδο, προωθεί την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών τοποθετώντας στο κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας το μαθητή και μεταβάλλει το δάσκαλο σε συμπαραστάτη και καθοδηγητή του για την αναζήτηση και την κατάκτηση της γνώσης..

Για την επίτευξη αυτού του σκοπού δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στις

παρακάτω Σύγχρονες Παιδαγωγικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις.

Α. Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων-Ενσυναίσθηση

Σημαντική θέση στο πρόγραμμά μας έχει η ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων και της ενσυναίσθησης, για τη βελτίωση της ψυχικής, της σωματικής υγείας και της κοινωνικής ευεξίας των μαθητών.
Επιδίωξή μας είναι όλα τα παιδιά, σε όλες της βαθμίδες της Σχολής να έρχονται στο σχολείο με ένα αίσθημα χαράς και ευχαρίστησης και να επιστρέφουν στο σπίτι με ένα αίσθημα ικανοποίησης που απορρέει από την εκπλήρωση των καθημερινών στόχων και υποχρεώσεων.
Θεωρούμε απαραίτητη την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών.
Προτεραιότητά μας είναι η συνεργατική, η βιωματική μάθηση και τα ανθρωποκεντρικά μοντέλα μάθησης.

Β. Ενσωμάτωση σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στη διδακτική πράξη.

Ανάπτυξη των στρατηγικών κωδικοποίησης του προς μάθηση υλικού.
Ενθάρρυνση των μαθητών για περαιτέρω καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής σκέψης.
Χρήση διδακτικών στρατηγικών που προάγουν την περαιτέρω επεξεργασία και κωδικοποίηση, προτρέποντας τους μαθητές να συμμετέχουν στις διαδικασίες της μάθησης .
Προώθηση στρατηγικών και τεχνικών για την παραγωγή της γνώσης μέσω της ανάπτυξης συνεργατικών κοινωνικών πρακτικών.
Παροχή βοήθειας στους μαθητές προκειμένου να αποκτήσουν πληρέστερη επίγνωση των μεταγνωστικών τους δεξιοτήτων.
Προτεραιότητα στη διδασκαλία των στρατηγικών η οποία συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα της μάθησης.
Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης η οποία αναπτύσσει τις πολλαπλές μορφές νοημοσύνης.

Γ. Μάθηση και διδασκαλία με τη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας (Τ.Π.Ε)

Ευρεία χρήση πληροφοριακών και ψηφιακών συστημάτων, του διαδραστικού πίνακα και εκπαιδευτικού λογισμικού παραγωγής των Εκδόσεων μας. Ο Η/Υ δεν είναι μόνο μια παιχνιδομηχανή, αλλά ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανακάλυψη της γνώσης.
Δυνατότητα «online» δραστηριοτήτων και τηλεδιάσκεψης. Πρόσβαση στην πληροφορία οποιαδήποτε στιγμή, σ’ οιαδήποτε στιγμή, σ’ οποιοδήποτε μέρος.
Πλήρης τεχνολογικά ψηφιακή τάξη.

Γι’ αυτά όλα μας αρέσει να λέμε


Η ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ είναι το Σχολείο από το μέλλον για το μέλλον των παιδιών μας

Οι εκπαιδευτικοί ως εμψυχωτές και διαμεσολαβητές της γνώσης.

Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται διαρκώς , ώστε να ανταποκρίνονται στους ποικίλους ρόλους και να εξοικειώνονται με πολλές μεθόδους και στρατηγικές.

Βρίσκονται σε συνεχείς εναλλασσόμενους ρόλους με τους μαθητές τους, κινούνται, περιφέρονται από ομάδα σε ομάδα, επαινούν, καθοδηγούν, παροτρύνουν, εμπνέουν με την παρουσία του και τις γνώσεις του, δίνουν στα παιδιά να καταλάβουν ότι είναι και αυτό ένας συναγωνιστής τους, ότι μοχθούν και αυτοί όπως και αυτά. Αναπτύσσεται μια αμφίδρομη θετική σχέση.

Οι δάσκαλοι εμπνέουν το σεβασμό στο πρόσωπό τους, δεν τον επιβάλλουν. Βρίσκονται κοντά στα παιδιά οποιαδήποτε στιγμή αυτά τούς χρειαστούν, όχι μόνο για να τους λύσουν κάποια απορία σε κάποιο μάθημα, αλλά και για να συζητήσουν επί προσωπικού, να ανταλλάξουν απόψεις, να αστειευτούν, ή να παίξουν.